Saturday 12 October 2019

ОТРАЖЕНИЕ

Ти си уникално явление и аз ти се възхищавам. Това казвам аз и ти политаш на крилете на радостта. Когато животът е на път да те победи, аз се появявам пред теб и придавам смисъл на твоите дни. Очите ти отново са искрящи и вдъхновени. Ти отново вярваш в себе си и не се оставяш малките житейски бури и загуби да те победят. Аз съм твоето нежно вдъхновение. Ти си уникално явление и аз ти се възхищавам. Така казва моето сърце, а очите ми те следват навсякъде с вяра и благословение. Защото ти се появи в живота ми, когато той започваше да губи своя смисъл. Аз имах нужда от уникалност, а ти беше готов за тази роля. Затова за мен ти си уникално явление и аз ти се възхищавам.

Аз съм уникално явление. Казваш си ти. Аз съм уникално явление, щом ти ми се възхищаваш. Аз мога всичко, аз съм непобедим.

Ти си смел и непобедим. Ти си там, където опасността е застанала на пътя ми, а аз не мога да направя нищо, за да и попреча да ме победи. Когато черните облаци са надвиснали над моята глава като узрели къпини през август и вятърът ги носи там, където те не трябва да бъдат. Тогава ти се появяваш, преодоляваш себе си и своя страх в името на моята вяра в теб. Твоята смелост идва от мен и те изпълва целия. Ти можеш да се справиш с всички мрачни и тъжни чудовища на света, защото аз вярвам в теб. Бели гълъби изписват на небето новината за твоята смелост и победа. А перата от белите гълъби покриват човешкия свят с невинност и вдъхновение за победи.


Аз съм уникално явление. Казваш си ти. Аз съм уникално явление, щом ти ми се възхищаваш. Аз мога всичко, аз съм непобедим.

Ти си верен. Моята вяра в твоите безгранични възможности те прави герой. Ти не можеш да изневериш на моята чиста и невинна вяра в теб. И въпреки че по пътя си срещаш красиви изкушения, които са готови веднага да ти позволят да ги покориш, ти оставаш студен към тяхната празна суета. Ти не можеш да излъжеш моето упорито желание да те превърне в герой, което те привлича не само с романтиката на духа.

Аз съм уникално явление. Казваш си ти. Аз съм уникално явление, щом ти ми се възхищаваш. Аз мога всичко, аз съм непобедим.

Ти си силен. Ти си моята упора. Твоята любов към мен ме прави силна. Желанието в твоите очи е като благодарност за моята вяра в теб. Желанието в твоите очи ме покорява и като слънчев лъч открива нови измерения в мен. Моята слабост е твоята сила. Моята покорена нежност те прави силен.
Аз съм уникално явление. Казваш си ти. Аз съм уникално явление, щом ти ми се възхищаваш. Аз мога всичко, аз съм непобедим.

Ти си чаровен и привлекателен. Ти си мъжествен и спираш дъха ми. Без да съм повърхностна почитателка единствено на формата, аз трябва да призная, че Бог е бил щедър към теб, когато е рисувал очите ти и силните ти ръце. Бог е бил щедър към теб, когато е вдъхнал живот на устните ти, които произнасят моето име с най-нежната непоколебимост на света. И аз съм привлечена от твоя чар. И аз се подчинявам на твоите земни форми.

Аз съм уникално явление. Казваш си ти. Аз съм уникално явление, щом ти ми се възхищаваш. Аз мога всичко, аз съм непобедим.

Ти си умен и разбиращ. Ти усещаш езика на всяко мое движение. Ти знаеш по всяко време къде се намирам и ме следваш с усета на своето сърце. Ти можеш да разчетеш кога очите ми са пълни със сълзи и болка. Защото ти усещаш болката на моето сърце. Ти можеш да разбереш, че когато смехът залива лицето ми, болката си е отишла, давайки ми кратка почивка, за да възвърна силите си. Тогава моят смях изпълва като песен твоето тяло и ти летиш, танцувайки езика на възкресението. Твоят дух и моят дух са като два бели гълъба, готови да се защитават срещу всички, за които невинноста на бялото е като обвинение срещу тяхната сивота. Моето бяло и твоето бяло са достатъчно основание Бог да вярва в хората и в любовта.

Аз съм уникално явление. Казваш си ти. Аз съм уникално явление, щом ти ми се възхищаваш. Аз мога всичко, аз съм непобедим.

Ти си пълен с любов. Ти си самият извор на любовта. Ти си нежността умножена на безкрая. Аз съм стихията, която разрушава всичко старо, за да изгради по свой образ и подобие своята любов. Аз съм свободата, която ти намираш, след като изгубиш своята. Аз съм бял гълъб, пратен от Бога, за да ти помогне да откриеш отново себе си. Аз съм огледалото, което отразява чистото ти сърце, дъгата в твоите очи и огромното небе в твоята душа.

Аз съм уникално явление. Казвам си аз. Аз съм уникално явление, щом ти ми се възхищаваш. Аз мога всичко, аз съм непобедима.

Аз и ти сме като два бели гълъба.


(Елена С. Любенова)






No comments:

Post a Comment

Followers